Iz Telekoma Slovenije so naznanili, da s koncem letošnjega leta prekinjajo dobavo električne energije svojim uporabnikom. Hkrati sporočajo, da naj si naročniki v najkrajšem možnem času poiščejo novega dobavitelja.
“Obveščamo vas, da bomo s 1. 1. 2022 prenehali z dobavo električne energije končnim uporabnikom. Da bo prehod k drugemu dobavitelju elektrike čim bolj enostaven, naročnikom, ki so imeli s Telekomom Slovenije sklenjeno tudi pogodbo o dobavi električne energije, priporočamo, da si čimprej poiščejo novega dobavitelja, pri tem pa lahko izbirajo s seznama dobaviteljev električne energije,” so zapisali in sporočilu priložili seznam z dobavitelji električne energije.
Postopek menjave dobavitelja električne energije lahko traja dlje časa, tudi do enega meseca, zato je pomembno, da to storite čimprej.
Kaj se zgodi, če vam ne uspe zamenjati dobavitelja električne energije do 31.12.2021?
Če vam ne uspe skleniti pogodbe z novim dobaviteljem električne energije, boste skladno z energetsko zakonodajo s 01.01.2022 prešli na sistem zasilne oskrbe. To pomeni, da vam bo dobavo električne energije zagotavljal SODO (Sistemski operater distribucijskega omrežja z električno energijo). Vendar pozor, v tem primeru je cena dobave električne energije višja, kot jo imajo drugi dobavitelji.
Prenehanje dobave električne energije na naročniška razmerja za mobilne, fiksne in ostale komunikacijske storitve nima in ne bo imelo nobenega vpliva, so še dodali pri Telekomu Slovenije.