Pred črnim petkom je A1 Slovenija pripravil nekoliko drugačno kampanjo. Želijo namreč ozaveščati o problematiki pretirane potrošnje in njenem vplivu na okolje. Tudi elektronske naprave so namreč postale del hitrega potrošništva. Pri A1 Slovenija na omenjeno problematiko opozarjajo s komedijo Terapija za šopaholike.

A1 Slovenija

Slovenski komiki Perica Jerković, Admir Baltić, Marko Žerjal in Robert Petan so se na svoj način vprašali, kako je videti sodobni potrošnik in kakšne težave ga tarejo, še zlasti v času popustov in ob dneh, kot je črni petek.

Izdelovanje in nakupovanje novih stvari namreč vplivata na naš planet, način življenja in tudi denarnico. Nepremišljena potrošnja nam na osebni ravni ne prinaša zadovoljstva, hkrati pa proizvodnja novih izdelkov povečuje ogljični odtis in učinek tople grede.

Vseeno se takšnim in drugačnim nakupom dandanes res ne moremo izogniti. Lahko pa vseeno pomislimo na druge možnosti.

Preden se odločimo za nakup novega izdelka, je vredno premisliti o tem, če ga zares potrebujemo. Včasih namreč kupimo zgolj zaradi privlačnih ponudb. Če pa zares potrebujete nekaj, se zdaj lahko odločite tudi za druge možnosti – nakup rabljenega ali obnovljenega, saj je kakovost izdelka pogosto primerljiva kakovosti novega. Hkrati prihranite denar in celo pripomorete k varovanju okolja, saj z vsako napravo, ki se obnovi, zavržemo eno napravo manj in tako zmanjšamo količino elektronskih odpadkov.
Tak je tudi obnovljen telefon, ki je videti in deluje kot nov, hkrati pa je ugodnejši.

Ob najmanjšem zapletu z napravo prehitro pomislimo, da bi bilo najbolje kupiti kar novo. Tako zavržemo vse preveč izdelkov, čeprav ti še vedno delujejo. Poskrbimo raje za svoje naprave in jim omogočimo popravilo, dokler je to še mogoče, so zapisali na spletni strani A1 Slovenija.

Komedijo, ki so jo pripravili v sodelovanju s slovenskimi komiki, pa si oglejte spodaj.

Deli članek