Amazon je ena od večjih svetovnih spletnih trgovin. Na začetku so prodajali zgolj knjige, danes pa lahko kupimo praktično vse, kar nam srce po želi.

Amazon
(Foto: Reuters)

Kupec na amazonu za izbrani izdelek preveri seznam prodajalcev in cene in se tako odloči za najboljšo ponudbo. Veliko vlogo pa imajo tudi komentarji, ki jih pustijo ostali kupci, ki so izdelek že kupili.

Ker se marsikdo odloči za nakup ravno na podlagi pozitivnih ocen in komentarjev, so kitajska podjetja začela “novačiti” kupce, da so v vsakem primeru pustili pozitiven komentar, čeprav izdelek ni bil kvaliteten. To je zavedlo marsikaterega kupca, zato so se v podjetju Amazon odločili, da bodo temu naredili konec.

Amazon je tako blokiral več kot 600 kitajskih prodajalcev, ki so imeli preko 3.000 računov. Z namenom zaščite kupcev so še dodali, da bodo z brisanjem takih računov nadaljevali tudi v prihodnje, saj želijo, da bi njihova spletna trgovina še vedno ostala vredna zaupanja.

Deli članek